Exclusively old news, SMH"Schapelle Corby conspiracy theorist to stand for WikiLeaks Party in WA Senate byelection" thundered a header in The Sydney Morning Herald, atop a Heath Aston story on the candidacy of Gerry Georgatos. What could have possessed the party to select this outlier nutter instead of the candidate in the election proper ... erm, Gerry Georgatos, who is simply recontesting. It even got the"'exclusive" banner -- though Fairfax still has a long way to go to catch up to The Australian, which puts the stamp on the TV listings these days ("a number of channels will broadcast up to 24 hours of TV today, The Australian can reveal ..."). -- Guy Rundle

The Fin's real estate given to property. Did anyone catch the second edition of the new weekly paper The Australian Property Review? Yes, that's the one this morning's edition of The Australian Financial Review was wrapped around. The Fin carried 18 pages of property ads and small stories out of a 64-page paper. That's 28% of the paper and far more than the 16 pages of editorial and tables devoted to companies and markets (25% of the paper) -- the paper's supposed core interest. Seven of the property pages were based on ads  from the CBRE group. Let's hope the income from all those property ads is helping subsidise the companies and markets pages. -- Glenn Dyer