The ABC News site has linked this document to its story about US wheat farmers failing to get a lawsuit up against AWB over the impacts of the "Trucking Fees" affair. This would have to be the funniest thing ever on the AWB website - a document in which a US judge spells out the corrupt means by which AWB rerouted $300 million to Saddam Hussein's regime. The reasons why the legal action failed are to do with economic and technical legal details; the $300 million worth of good-old Aussie corruption is not contested!

The members of the Melbourne BRW Advertising sales team have both resigned. Does this say something about the publication and it's longevity?